Anissa 🏍️ Hofland Motoren
Campagnes en brandidentiteit

​​​​​​​Concept, copywriting, visual design en fotografie

Hofland Motoren

Figma, Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe Lightroom, Adobe InDesign en een Nikon D750.

2020 – 22

Branded content met visual design (huisstijl), fotografie, banners, advertenties en communicatie.

Veiligheid, kwaliteit, service en een persoonlijke benadering staan bij Hofland Motoren in Amersfoort centraal. Bij Hofland Motoren hebben we sinds 2020 gewerkt aan een unieke huisstijl, doorgevoerd in de communicatie en branding. Hieronder vallen social posts, campagnes, fotografie en de doorvoering van de stijl in de nieuwe website.

Voor deze campagne zijn er print advertenties (Moto73), HTML5-banners (motor.nl en google), socials en aanvullende print- mediauitingen ontwikkeld. 

Brand fotografie

Socials, advertenties, banners en print

De door A Woudenberg ontwikkelde huisstijl is terug te zien in alle communicatiedoeleinden. Campagnes worden gepromoot via de socials en er wordt aandacht besteed aan acties via een van de grootste motortijdschriften.

Doorvoering van de huisstijl naar de website

Aan de hand van het voorstel (links) voor de nieuwe website door een externe partij, heb ik aanpassingen door gevoerd op UI en UX gebied (rechts).