​​​​​​​Concept, copywriting, visual design en fotografie

Hofland Motoren

Figma, Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe Lightroom, Adobe InDesign en een Nikon D750.

2020 – 22

Campagnes en brandidentiteit

Branded content met visual design (huisstijl), fotografie, banners, advertenties en communicatie.

Veiligheid, kwaliteit, service en een persoonlijke benadering staan bij Hofland Motoren in Amersfoort centraal. Bij Hofland Motoren hebben we sinds 2020 gewerkt aan een unieke huisstijl, doorgevoerd in de communicatie en branding. Hieronder vallen social posts, campagnes, fotografie en de doorvoering van de stijl in de nieuwe website.

Campagnes

We hebben verschillende campagnes gedraaid

Waarvan de Motor Seizoensopening met het beste resultaat. Een opkomst van ruim 300 bezoekers op locatie! 

Ook het einde van het seizoen verdient een campagne. De ‘Off Season Deals’ is eind 2022 in leven geroepen. Een vernieuwing op onze ‘Winterdeals’ campagne die liep van 2020 tot 21.

Voor deze campagne zijn er print advertenties (Moto73), HTML5-banners (motor.nl en google), socials en aanvullende print- mediauitingen ontwikkeld. De ‘Off Season Deals’ is een vernieuwing om de ‘Winterdeal!’ campagne op de foto hiernaast. 

Bekijk binnenkort de media-uitingen van de ‘Off Season Deals’ campagne!

Brand fotografie

Visual design

Socials, advertenties, banners en print

De door mij ontwikkelde huisstijl is terug te zien in alle communicatiedoeleinden. Campagnes worden gepromoot via de socials en er wordt aandacht besteed aan acties via een van de grootste motortijdschriften.

User interface

Doorvoering van de huisstijl naar de website

Aan de hand van het voorstel (links) voor de nieuwe website door een externe partij, heb ik aanpassingen door gevoerd op UI en UX gebied (rechts), waardoor de website goed aansluit op de bestaande huisstijl.